Autumn intro :P

♪♫♪A venit , a venit toaaaaamnaaa!!♪♫♪
:)) ..Daaa. Toamna e aici cu codurile ei galbene, cu ploaia si vantul, cu recoltarea porumbului, si mai e putin, pana incepem si scoala....Damn.. ce nasoala e toamna...
Personal, prefer iarna..e frig de mori, e ger, dar macar, nu tu noroi, nu tu umezeala...vb lui lili.. ingheta totul :D
Vara, e prea cald... Oricum, din cate stiam, in destul de lung timp, pamantul se va apropia de soare incetul cu incetul, si omenirea va sfarsi intr-o mare flacara.... Puff.. Atat.. Fara demoni umblatori ce tortureaza oamenii credinciosi, fara portile iadului si ale raiului deschise .. decat ...Puff.... Marea Flacara Mistuitoare :)))..Apocalipsa..=))
Look :

Pamantul se apropie de Soare


Mmmm.. so what?
Si-asa am destule probleme pe cap.. In afara de break-up-ul recent, care mi-a epuizat aproape toate resursele, am si o grama' de virusi in pc... damn..Asta mi-a dat prilejul sa verific cativa dintre noii antivirusi, aparuti pe trakerele romanesti …
Intotdeauna, am avut incredere in Kaspersky.. The best... odata, ca niciodata.. try the new version, better , faster, and smoother...Kaspersky 9..sau 2010.. Big tseapa :)) Am stat , cu o jumatate de ceas inainte de bataia de la miezul noptii, pana a doua zi dimineata, la ora 10:00..Scanand incontinuu..decat 73 la suta....
“Forget about it” cum spunea maestrul Donnie Brasco... Pentru asa antivirus , trebuie sa ai o nava spatiala in loc de PC.



Pana si dragul meu Firefox mi-a facut o surpriza :


Si ma tot chinui de cateva saptamani, sa invat 173 de pagini, sau 836 de intrebari, pentru 4 restante... Stiti melodia aia : “ Am capu' mareeee, am capu' maree !!!! “ ..Ceva de genu..
Then, vine facultatea... Sunt unul dintre fericitii studenti ai Universitatii Spiru Haret.. La distanta... Ihim. Trebuie sa ma transfer la diurna.. Cu tot tacamul (servici-juma de norma + inca un servici, vizitatul facultatii, chirie, and all that sh*t).
Pe aceasta cale, multumesc enorm doamnei Ecaterina Andronescu.. ( I hope u receive all my special wishes regarding your health :X )..
Anyway.. hope for the best, and fuck the rest...
Singurul motiv de fericire.. in zilele astea sunt my friends..
Toti, nice guys.. Thanx a lot ,boys and girls :X:X:X I love you all...


Ma intreb cand se va sfarsi toata chestia asta.. cu noroi si umezeala, si vant si.... Bleah..
I just hate autumn.. ...

1 comentarii:

iulia spunea...

ti-ai facut blog?....e interesant...mie una imi place vara....:D:D:D:D

Trimiteți un comentariu