A fine day...

This is the down of a beautiful day...
Things are startin to get better...Maine , am interviu la ora 12... plus alte trei oferte.... Din punctul meu de vedere.. stau destul de bine... menariI can't wait for the result :) sper sa fie de bine..
Azi am umblat pe aici , prin capitala... Prin zona...Nu pot sa cred .. O asemenea discriminare sexuala...in Romaniaa? adk... na, tara tuturor posibilitatilor,dar.. am fost refuzat de vreo 5 angajatori, pe motiv ca n-am "fifi"..., sau "pussy"...


Ala micu', mai in gluma , mai in serios: "Bai tati', Pe mine ma cheama Rolphi, De ce nu imi zici si tu Rolphiphi si gata.. problem solved! "
Pesemne era afectat de aseara,saracu' ..i know who mi-a cam dat foc la paie...aseara la ora trei vorbeam singur in fata calculatorului..U naughty!!



SQRPIO'S BEST FRIENDS

Urmeaza o parte foarte confuza a vietii mele :))....E o veritabila Pisica, si cand e vorba de jocurile clasice gen -respectiva- si soarecele, e cea mai priceputa...E tipa de care candva imi placea ...e tipa de care ar putea sa mai imi placa intr-o anumita masura, dar asta stiu doar eo...E o foarte buna prietena, si azi intra in cercul de "Cei mai buni prieteni ai lui Sqrpio" E un Joker in carne si oase, in sensul bun al cuvantului, si daca intri in jocul ei..devii dependent si nu vrei sa mai iesi...
Lucrul care il apreciez la tine, Lyly, este ca... stii sa fii alaturi de cineva, cand este nevoie, si stii sa faci omul cu griji sa rada... :) ..Mersi senyumkenyitcium

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu