pursuit of happiness

Nuj daca ati vazut The pursuit of Happiness...Da , ala cu Will Smith...
Am fost Will azi ....La interviu... Am inceput calatoria ..spre fericire... Astept ca peste 2-3 zile sa ma sune tipii de la agentia de brokeraj....duit..

M-am ratacit , prin Bucurestigelakguling, pe Traian, si am ocolit-o pe la Matei Voievod ca sa ajung in Obor, apoi, pe jos , la pas, pana pe Calea Mosilor.penatIn fine... e bine ca lumea e de treaba, cand intrebi cum ajungi de la x la y..si-ti da indicatii.."Daa, o iei pe Popa Nan, iei 79-le, si ajungi la intersectia cu 55-iu.." Mai ramanea sa intreb...: "Da' stiti sa explicati si'n chineza? "gile

In fine, all in all, am ajuns home and safesengihnampakgigi..
Dupa cum vedeti, am reusit sa imi pun si suport pentru emoturiihikhik , si acu ma dau in show cu eletopi si realizez ca-mi lipseste :))... Anyway.. locuri de munca prin Bucuresti sunt ..Numai sa ai noroc sa intri..xpasti


SQRPIO'S BEST FRIENDS

Era si timpul sa pun un tip, in grupul meu de prieteni... This is my brotha' peluk: The Diud!!
Tipu' asta .. e ala de m-a invatat la injuraturi, tigari, bautura, si femei gelakguling,Ma rog, la ultimul capitol... mi-a zis cateva chestii relevante..E cel mai de treaba Diud !! care il stiu, cam qitros asa cateodata, dar compenseaza prin faptul ca, atunci cand nu te astepti, scoate cate o perla, la care toti suntem pe jos... My Diud!! :

Ady

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu