green-gray cat eyes,,,,

Te-am vazut...la onomastica, sau la o zi de nastere.....Erai, tu..saten deschis parca, inaltuta ,si ochii tai...da, acei ochi hipnotizanti..gri verzi......ma faceai sa ma simt mic de tot, si tenul tau laptos, si rasul tau era molipsitor..erai atat de .... diferita...
Si asta conta pentru mine...Am ramas marcat in prima faza de felul in care tu vorbeai...mult, da ,si frumos, si clar, cateodata repede, cateodata incet ... erai bine dispusa.Erai cu prietenul tau... Si eu eram singur....Timid..Retras..Eram un nou amic. Erai o tipa tare draguta.

....

La gratar nu ma asteptam sa vii,in seara aceea... Ciudat, si singura! Ma asteptam ca prietenul tau sa nu fie atat de imprudent, incat sa te lase, stiind cat de dorita erai...sau poate nu stia..Si prietenul tau era amicul meu...

Ne-am cunoscut, in seara aia... Vorbind despre chestii care isi pierd sensul, daca stau si ma gandesc la ce a insemnat de fapt acea discutie: apropierea dintre mine si tine... atat de bine iti stiam ochii, si-i puteam recunoaste dintr-o mie... eram captivat, precum victima sarpelui, hipnotizat de tine cu ochii tai ficsi, verzi, si gri...Incepusem sa te plac , intradevar, dar tu aveai prieten...si prietenul tau era amicul meu...Si eu incepusem sa te plac...si poate si tu pe mine...Si eu eram prea timid,prea corect, ca sa iti recunosc asta..si-atat de rau imi pare ...si-mi parea atat de bine, cand vorbeam cu tine...

....

Prietenul tau si-a dat seama ca intre noi , poate fi "ceva"...Si a devenit gelos..La naiba, acum nu mai e amicul meu, si vrea sa ii sterg id-ul, si sa iti dau ignore...Prietenul tau, nu mai e amicul meu acum, el te tine departe de mine, si are dreptate...Doar esti prietena lui...Si iti dau ignore...si pierd legatura cu tine...si te ascund de mine...Si pentru o perioada, indelungata, dispari din universul meu...

...

...si reapari, peste aproape un an...cand amintirea ta bantuia cotloanele impaienjenite ale mintii mele, inchisa in aceeasi cutiuta, cu parola pusa , ca nu cumva sa iesi de acolo... si ai iesit.Cum se face ca, am reusit sa simt iubire..fata de altcineva, si-apoi sa realizez ca inca tin la tine? Sau poate n-am simtit iubire..poate fata de acel cineva...a fost idila... pentru ca in momentul urmator in care te recunosc in lista mea de mess...inima-mi bate cu 200 de batai pe secunda...si nu-mi vine sa cred. Ai scapat din cutiuta cu parola...Si-mi zambesti felinic, din spatele pozei de la avatar, la fel de diafana, alba, cu ochi misteriosi ce parca sclipesc in focul jocului,,,Si daa..Te joci, de-a soarecele si pisica..iar eu sunt soarece...
Acum, nu ne mai e teama sa recunoastem ce am simtit atunci, si parca totusi...cand imi spui tu prima...ceea ce speram...raman fara respiratie...si nu mai stiu sa reactionez..
Pentru ca din "doar un amic" , aflu ca si tie iti placea de mine...intr-o anumita masura..Si-n gand , ma blestem pentru timiditatea nascuta in sinea personalitatii mele, odata cu mine...Pentru ca , o da.... si tu ma placeai..si eu nu stiam...si acum , cand tu imi scrii de partea cealalta a monitorului, simt cum ma transform intr-un mare aiurit...pentru ca nu mi-am dat seama...si nu am actionat de cuviinta..si te-am lasat asa..
Dar nu mai am de gand...de data asta...Si tu ai alt prieten acum, pentru ca viata merge inainte...Dar nu mai am de gand...sa te scap...Nu vreau sa fiu "the bad guy"..so i'll just wait...pana cand...voi simti ca e nevoie de mine... si crede-ma, cand voi avea ocazia sa actionez..o voi face...Asa cum ai zis, nu-ti plac baietii pusi pe tava, si eu incerc sa nu ma pun pe ea..Dar tot apare, si nu pot face altceva decat sa ma intind..si sa astept..Dar ma trezesc din timp in timp..si ma zbat..din plasele privirilor tale,,,gri, sau verzi...acea culoare atat de adorabila, combinata cu un alb-rozaliu..al pielii...esti chiar pradatoarea, care ma vaneaza...si vreau sa ma prinzi..dar trebuie sa ma zbat..si-n timp...ma plicitisesc de jocul asta...si vreau sa fiu vanator..si tu victima mea...Dar asta doar in timp..
.....

2 comentarii:

Anonim spunea...

chiar imi place ce ai scris... esti un romantic.
pup!

sqrpio spunea...

mersi, alexandra :"> :*

Trimiteți un comentariu