Asteptarea e sanatoasa :))

Sunt cu sor-mea la mamaia in curte…in obor.. si , nuj ce ne jucam..Si, la un moment dat, intind mainile, paralel cu pamantul…si simt pe spate prezenta unor muschi, stranii…in plus, parca..Incerc sa incordez mainile… sa le aduc in fata.. si simt muschii aceia straini cum se incordeaza…. Sormea casca ochii si parca se lasa in jos…
Ma inunda un sentiment vag cunoscut, familiar parca, de placere, si satisfactie, de parca..sunt complet.. dar sormea imi striga numele in soapta…ma relaxez.. si soramea se apropie de mine….
« De ce te-ai indepartat, Mirelo’ ? »
« A..am stat pe loc… tu..Tu te-ai miscat bai… Te-ai ridicat in aer !! Florine, ai zburat ! »
« Ha, faci misto !?!? »
« Mai fa odata »….zice ea.
Inspir adanc,, inchid ochii….si caut sentimentul ala de relaxare..Aceiasi pasi : incordez mainile, si simt iar prezenta muschilor fantastici care ma mangaie acum in unduirea lor…si simt nevoia sa misc umerii odata cu ei..Deschid ochii usor.. si .. zbor…
« La naiba… chiar zbor » Spun pierzand controlul , si ma simt tras intr-o parte…, probabil din cauza rasului…

Si cobor jos…
.......................................................................


Si ma trezesc….Bine dispus … :D normal..
Pff.. azi a fost o zi.. ca putine din intreaga mea cariera de “human being” pe planeta asta… :)
Se zice ca daca visezi ca zbori.. te scapi de o povara…. Am scapat… in fine.. de greutati… de toate 4 , de fapt..
Am intrat in sala de examen la ora 5 :15, dupamasa.., la ora
5 :30, am iesit din sala , plutind….
4 poveri, care ma tineau legat de toata experienta anterioara… numita« Ana »…4 restante…..



Pur si simplu, am STRALUCIT !!! Doi de 10 si doi de 9…. In 15 minute ! Suck on that , bitchie-girl =)) , care spuneai ca nu-s in stare de nmk…(Don’t judge.. I said that this is gonna be a hate-blog)


So.. the path to the new world is in front of me…Bucurestiu’ ma asteapta.. cu bratele deschise, cu vise noi si idealuri pline de sperante….

Vreau sa va multumesc , dragii mei prieteni.. care m-ati ajutat, gandidu-va la mine, in acest rastimp :X


SQRPIO'S BEST FRIENDS

Si vreau sa va ganditi, la cineva special, acum..la cineva, care,, crede in miracole… care,, are un suflet mare… adanc, si in umbra caruia o luminita miiiiica mica palpaie abia abia..Speranta..Ea este Prietena mea( like in : amica. imi place de ea,e o fata « buna », n-am ce zice… dar nu cred ca ei ii place de mine in felul ala-and yeah, i'm crazy, i know )… in ultimul timp..Una dintre cei mai buni..Sigur,,, ea poate gandeste alte raporturi de prietenie intre noi..like: I’m not the Best friend…Is ok..I still like you :X, my dear friend..
Este sufletul meu pereche, gandim aproape la fel… e surioara mea de suflet…. Ca sa zic asa…Ea este :

Satmaya


Multe ganduri de prietenie, din partea mea, si a celor care vad acest post, draga mea :X...'cause yeah, miracles do happen'!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu