Ready...set...go!!!

Beat-uri de trance... ora 3:33 AM...
Azi imi incep drumul in viata....Azi, cu un ultim effort, sar din Groapa in care am stat pana acum..,Las in urma obiceiuri proaste, Las in urma amintiri neplacute....Las in urma oameni dezamagiti de viata, de ceea ce soarta “nu a vrut sa le dea”, pentru ca ei nu au fost , de fapt in stare, sa isi ia singuri, las in urma carciumile pline de tipi trecuti de 25 de ani, fara un alt viitor decat sticla din fata lor, si caruta trasa in lateralul barului, las in urma tipii cu aere de oras, tipele cu vise de manechine, Las in urma tot..Pe langa asta, las in urma familia....prietenii buni, fetele dragute, oamenii seriosi, de treaba , care m-au ajutat la nevoie, las in urma pe cei ce depind de mine...

Si totusi, nu las in urma amintirea ...Amintirea lor ramane cu mine oriunde...si ma impulsioneaza sa imping mai tare sulita in coasta vietii... si sa o fac sa imi dea si mai mult sange care imi hraneste spiritul doritor de succes, de afirmare …. zbatandu-ma sa ma fac vazut in lumea de umbre, oglinzi si manechine de plastic aruncate claie peste gramada....

Si incep sa alerg orbeste, aiurea, pe cararea vietii mele (ca melodia), incep sa imi croiesc drumul meu..


Va las si pe voi, dragii mei... Cel putin o perioada.. Pentru ca Blogul va continua sa fie.. si eu voi continua sa public... mai rar, ce-i drept, dar.... totusi,rar.


Find a way

A way to be

You're looking down again

Just let it be

And I'd only do for you what you'd do for me

And I only would do for you what you'd do for me

(Godsmack-Touche)



SQRPIO'S BEST FRIENDS

Intamplarea a facut, ca , tot prin intermediul internetului , s-o intalnesc pe Alexandra...., un suflet care intrece pe multe alte sute dintre noi, prin sensibilitate, si intelepciune..Imi plac la nebunie chestiile scrise de ea, fie ca sunt poezii, fie ca sunt povestioare...m-a ajutat enorm intr-o perioada in care , eram really down.. moral .Mersi mult de tot :*(for being there to support me when i need it).True friends are hard to find... that's why i intend to keep you :X Dragii mei , inca una din surorile mele de suflet , tipa cu cei mai fermecatori ochi din lume…. I give you :


Alexandra...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu