just.. waiting..

Asteptarea….Pfff.. Maine . la ora 5 , toata lumea care vede asta, sa imi tina pumnii ….
4 examene.. in decursul a 80 de minute… hm..Asta e pedeapsa divina. Din cauza faptului ca am gandit singur ) .. si prost =))
Sper sa mearga.. Am invatat de mi-au sarit capacele… nu mai pot.. ma doare capul… asa ca o sa fiu scurt.. nu ma tine sa fac un articol indeajuns de mare.. incat sa ma multumeasca pe mine.. Déjà literele au inceput sa-mi joace in fata ochilor..Asa :



All in all.. am descoperit un film placut… de fel sunt mai cinefil asa :X :X si.. am dat peste “Alliens in the attic”.. Daca adori comediile, here you go the trailer :


Filmul e de nota 20..
Astept… sa dau examenele…Astept…. Sa ajung acasa sa instalez Xp-ul intr-un sfarsit…Astept , sa apara Gamer , varianta dvd-rip :


Astept… Astept…. Astept…


Ps: asta imi trebuie cand ajung aksa :
http://free-blogspot-blogger-templates.blogspot.com/
si asta :
http://selinaooi.blogspot.com/2008/05/put-emotion-smile-in-blogger.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu