Sfantul Alexandru.. shit!!

Today is my birthday.. Yep, Sfantul Alexandru.. Ie-te-l :


So.. cum se face ca nu sunt happy..? .. I mean,, haideti, toata lumea stie ca atunci cand e ziua cuiva... woohoo, party, candy si all that... Nu e asa peste tot...I mean, multa lume isi sarbatoreste azi ziua... dar nu eu...nu eu.. I mean, come on!! how does it sounds?:
Hey, stiti ca azi e ziua mea?,
Variante de raspuns:
A, da? La multi ani, “co*ie”!
Hai bai, faci misto! Nu e ziua ta..
E Sfantul Alexandru! AA daa, Alexandru..Pai, la multi ani...

cred ca o sa fac blogul asta.. un “hate-blog”.. o sa fie un jurnal personal.. public.

Da .. incerc sa tin "Furia" in mine:))

The funny thing is.. cineva si-a adus aminte.. azi.. De fapt, cineva MI-A adus aminte...

Elena
.. Mersi pentru ca esti o prietena atat de buna Elena..So sad ca esti asa departe de mine :D te-as fi scos la un suc, undeva:)) >:D<.

Si ziua de azi o sa treaca....soon, I hope... Urasc Duminicile...Prevestesc nebunia de Luni...

Be kind with this, ok? :
Zilele trec greu, aici in spatele liniilor . Viata ma ataca cu ce are mai bun si eu am ramas parca fara munitie. fiecare minut e un chin, fiecare secunda trece cu viteza unui an, fiecare ora, e ca o baie de sange, in care ma scufund si-mi pierd gustul de viata, forta de a trai si libertatea de a ma simti asa cum sunt. sunt un spirit liber, inghiesuit intre alte multe spirite prinse in panza vietii intr-o rutina de zi cu zi; si parca sunt tras din ce in ce mai mult spre punctul de ochire al bombardierului care a trisat la counter si si-a tras parola de munitie continua.
Accept loviturile tale, Viata, si le simt in adancul inimii mele, retinandu-le , pentru ca la momentul potrivit , sa te atac inapoi cu aceeasi moneda, sa te lovesc asa cum fiara loveste micul copil lipsit de aparare, scapat din bratele mamei sale...

 

Aiurea bat campii
De vanturi pustiiti,
Si-n van urla toti lupii
de lupta ametiti

Simt tepe reci pe pielea uda
simt picaturi de ploaie
Cum vor sa ma patrunda
In suflet sa ma-nmoaie

in van ma zbat spasmodic
degeaba sunt potrivnic
oricat as incerca
nu pot sa fiu un Unic.

 
              sqrpio

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ce nasol! Shi eu mai am stari d-astea. Ai grija ce scrii shi mai ales cum. Starea asta e posibil sa nu o mai ai prezenta in viatza ta azi, dar ce ai scris ramane. O amintire sau dupa unii chiar starea ta daylly!

Trimiteți un comentariu